Sunday, July 25, 2010

8 Rejab 1408



salam...

nak tahu bila ak sampai ke dunia ni???
ni mak ak yg cerita...sbb mana la ak ingat time bersejarah tu..

hari tu hari jumaat. kira pagi pagi jumaat mak aku dah start sakit perut. maksudnya ada bdk nakal mau keluar...hehe

so, mak ak pn dah dapat rasakan isyarat dalam perutnya...dia pn buat persediaan kemas2 brg n bagitahu abah ckp anak nakal dia ni nak kuar dah..

so, pergilah hospital...

sampai2 je kt hospital, anak nakal dia tu tak sabar-sabar nak keluar..
nak dijadikan cerita, anak nakal dia lahir betul-betul nak masuk bilik bersalin...

jadi, aku pn dah selamat sampai ke dunia..aku pn menangis dengan sekuat hati...hehe
mak aku kata berat aku hanya 2 kilo lebih je...so small..but cute baby...

8 rejab 1408...bersamaan 26 februari 1988.....aku selamat dilahirkan bersama ibu tercinta...sayang mak!!!!

mak aku cerita lagi, masa nak lahirkan aku x sakit sebab tetibe dah kuar...nama pn anak nakal..
jd memang degil....smpailah sekarang..

maaflah mak, anak nakal mak ni banyak buat salah...huuuu
rindu kt mak ak...semalam aku telefon, dia demam..kesian mak ak tau...

aku sayang mak ak sorang! tak da pengganti....huhu


ni la mak n abah cayang aku...miss U!!!


Pesanan untuk diriku…
Aini…
Allah ciptakanmu ini sebagai hambaNya
Jangan kau sia-siakan hidupmu
Patuhilah perintahNya dan jauhilah laranganNya
Carilah cinta sejati yang diredhaiNya
Janganlah kau gunakan anugerahnya ke jalan yang salah
Tenang dan redha dengan segala dugaan dan cabaran
Cari lah cinta abadi
Agar mu bahagia kekal abadi di singgahsana
Amin…


No comments:

Post a Comment